8
Anoniem

18 januari - 2024

Iedereen is Hartelijk!
8
Hj. Evers

18 januari - 2024

Ik ben tevreden zo als het is
8
Anoniem

21 januari - 2024

Ik ben te vreden
8
Hannie Bouwman

21 januari - 2024

Ik ben de afgelopen keer niet goed geknipt loop dus nu buiten met een must het staat alle kanten op. Dus ik dacht ik ga deze week naar de kapper het is jaren goed gegaan dus ik ga een afspraak maken maar wil niet geknipt worden door de kapster die het de afgelopen keer heeft geknipt. Ik dacht ik ga een afspraak dus ben gaan bellen maandag dinsdag (in gesproken bel me even terug0 heb dagelijks meerdere malen gebeld maar niet gelijk om iemand aan de lijn te krijgen en ook niet terug gebeld. Heb vrijdag na 1 week proberen besloten geen afspraak te maken bij Brain Wash wil niet het risico lopen de zelfde kapster te treffen dus moet op zoek naar een andere kapper daar de kapper bij de Brain Wash bij de Maxis is zins kort gesloten. Vind het wel jammer na al die jaren maar ik licht niet aan mij maar dat Brain Wash niet te bereiken is en niet terug belt niet erg klant vriendelijk laat dan je klanten weten dat je niet te bereiken bent kan op dat zelfde bandje wat nu word afgespeeld of hef het telefoonnummer op.
9
Harry Voskuilen.

23 januari - 2024

Ik ben tevreden, en wordt goed behandeld! Goed Personeel.
8
Kees van Lissum

25 januari - 2024

Ik verbaas me om het volledige bedrag te moeten betalen voor knippen en wassen, terwijl ik altijd mijn haar thuis was en dus niet bij Brainwash mijn haar laat wassen, maar toch moet betalen voor knippen en wassen. Graag aanpassing aub.
8
Anoniem

21 januari - 2024

Ik ben wel tevreden! Op tijd geholpen, vriendelijke dames die helpen.
10
Marieke

22 januari - 2024

Ga zo door!
10
Natasja den Boer

24 januari - 2024

.
9
Anoniem

23 januari - 2024

De kapsalon zou wel wat beter schoon gemaakt mogen worden. En die kleur oranje vind ik echt niet mooi, straalt niets uit.