Els
22 januari - 2024
Ik ben super tevreden als ze zo door gaan dan blijf ik nog steeds terug komen
Anoniem
22 januari - 2024
Onze 'vaste' kapster is Britt. Zij denkt goed mee met het kiezen van een behandeling en doet wat we vragen. Erg plezierig!
Anoniem
22 januari - 2024
BEN AL TEVREDEN.
Carla Broekhuizen
22 januari - 2024
Super meiden daar, je word snel goed en vriendelijk geholpen
Anoniem
21 januari - 2024
Snel en goed geknipt! ook een heel schappelijke prijs.
Alex
21 januari - 2024
Graag de reserverings tool uitbreiden dat je ook meteen een tijdslot kan reserveren voor je kind. Nu moet je steeds twee keer alles doorlopen. En er misshien een account aan vast maken dat je niet steeds alles hoeft in te vullen.
Anoniem
21 januari - 2024
Klantvriemdelijkhrid staat voorop
Anoniem
21 januari - 2024
Ik ben supertevreden ik ben superfijn behandeld zeker een aanrader!!!!!
Gerard van Esch
21 januari - 2024
Correct op afspraak geholpen
Hannie Bouwman
21 januari - 2024
Ik ben de afgelopen keer niet goed geknipt loop dus nu buiten met een must het staat alle kanten op. Dus ik dacht ik ga deze week naar de kapper het is jaren goed gegaan dus ik ga een afspraak maken maar wil niet geknipt worden door de kapster die het de afgelopen keer heeft geknipt. Ik dacht ik ga een afspraak dus ben gaan bellen maandag dinsdag (in gesproken bel me even terug0 heb dagelijks meerdere malen gebeld maar niet gelijk om iemand aan de lijn te krijgen en ook niet terug gebeld. Heb vrijdag na 1 week proberen besloten geen afspraak te maken bij Brain Wash wil niet het risico lopen de zelfde kapster te treffen dus moet op zoek naar een andere kapper daar de kapper bij de Brain Wash bij de Maxis is zins kort gesloten. Vind het wel jammer na al die jaren maar ik licht niet aan mij maar dat Brain Wash niet te bereiken is en niet terug belt niet erg klant vriendelijk laat dan je klanten weten dat je niet te bereiken bent kan op dat zelfde bandje wat nu word afgespeeld of hef het telefoonnummer op.