10
Els

22 januari - 2024

Ik ben super tevreden als ze zo door gaan dan blijf ik nog steeds terug komen
10
Anoniem

22 januari - 2024

Onze 'vaste' kapster is Britt. Zij denkt goed mee met het kiezen van een behandeling en doet wat we vragen. Erg plezierig!
8
Anoniem

22 januari - 2024

BEN AL TEVREDEN.
10
Carla Broekhuizen

22 januari - 2024

Super meiden daar, je word snel goed en vriendelijk geholpen
8
Anoniem

21 januari - 2024

Snel en goed geknipt! ook een heel schappelijke prijs.
8
Alex

21 januari - 2024

Graag de reserverings tool uitbreiden dat je ook meteen een tijdslot kan reserveren voor je kind. Nu moet je steeds twee keer alles doorlopen. En er misshien een account aan vast maken dat je niet steeds alles hoeft in te vullen.
9
Anoniem

21 januari - 2024

Klantvriemdelijkhrid staat voorop
10
Anoniem

21 januari - 2024

Ik ben supertevreden ik ben superfijn behandeld zeker een aanrader!!!!!
9
Gerard van Esch

21 januari - 2024

Correct op afspraak geholpen
8
Hannie Bouwman

21 januari - 2024

Ik ben de afgelopen keer niet goed geknipt loop dus nu buiten met een must het staat alle kanten op. Dus ik dacht ik ga deze week naar de kapper het is jaren goed gegaan dus ik ga een afspraak maken maar wil niet geknipt worden door de kapster die het de afgelopen keer heeft geknipt. Ik dacht ik ga een afspraak dus ben gaan bellen maandag dinsdag (in gesproken bel me even terug0 heb dagelijks meerdere malen gebeld maar niet gelijk om iemand aan de lijn te krijgen en ook niet terug gebeld. Heb vrijdag na 1 week proberen besloten geen afspraak te maken bij Brain Wash wil niet het risico lopen de zelfde kapster te treffen dus moet op zoek naar een andere kapper daar de kapper bij de Brain Wash bij de Maxis is zins kort gesloten. Vind het wel jammer na al die jaren maar ik licht niet aan mij maar dat Brain Wash niet te bereiken is en niet terug belt niet erg klant vriendelijk laat dan je klanten weten dat je niet te bereiken bent kan op dat zelfde bandje wat nu word afgespeeld of hef het telefoonnummer op.