FAQ

Heb je een vraag over onze salons, prijzen, producten of behandelingen? Kijk dan even tussen onze meestgestelde vragen en wellicht vind je je antwoord hier. Zo niet, neem dan contact op met ons service center of loop even de salon in!

Ik wil alleen mijn pony laten bijknippen. Wat kost dat?

Dit kost € 5,-. Heb je een knipbehandeling gehad in een van onze salons? Binnen vier weken kun je gratis je pony laten bijknippen. Daarna betaal je € 5,-.

Kan ik vaker geknipt of gekleurd worden door dezelfde haarstylist?

Natuurlijk kun je vragen naar je favoriete stylist bij een bezoek aan een BrainWash salon. Wij werken echter zonder afspraak, dus het kan voorkomen dat er een wachtrij is.

Ik wil graag weten of er een wachttijd is voordat ik naar de salon toe ga, kan dit?

Omdat wij zonder afspraak werken en de salons niet telefonisch bereikbaar zijn, is het niet mogelijk om vooraf te informeren naar wachttijden. Als je wilt weten wanneer het druk en minder druk is, kun je het beste even langs een salon zelf. Onze haarstylisten kunnen je dan informeren. Kijk hier voor de openingstijden van jouw salon.

Ik kwam een half uur voor sluitingstijd in de salon en kon niet meer geholpen worden, hoe kan dat?

Onze stylisten werken door tot de aangegeven sluitingstijd van een salon. Als je kort voor sluitingstijd binnen loopt, kan het voorkomen dat je niet meer geholpen kunt worden. Bijvoorbeeld omdat er nog andere klanten wachten of omdat een behandeling langer duurt dan dat de salon nog open is. Erg vervelend natuurlijk, maar helaas kunnen we hier weinig aan doen. Wij vragen om je begrip en om rekening te houden met de duur van je behandeling. Voor praktische vragen kun je altijd bij de salons terecht.

Kan ik de salon telefonisch bereiken?

Nee, onze salons zijn niet telefonisch bereikbaar. Omdat je bij ons geen afspraak kunt maken. En omdat wij vinden stylisten kun volledige aandacht op een knipbeurt moeten kunnen richten. Voor al je vragen over prijzen, behandelingen acties, kun je terecht in één van onze salons.

Kan ik bij jullie ook een afspraak maken?

Nee je kunt bij ons geen afspraak maken. Dit is een onderdeel van ons concept, naar jouw kapper wanneer het jou uitkomt. Het kan voorkomen dat je even moet wachten, uiteraard onder het genot van een kop koffie of thee. Daarnaast hebben alle salons een leestafel vol inspiratie en gratis wifi.

Hoe vind ik het dichtstbijzijnde filiaal voor mij?

Als je op onze website in de menubalk bovenin klikt op ‘salons’ kun je jouw woonplaats of postcode invoeren. Je krijgt dan direct te zien waar de dichtstbijzijnde BrainWash salon ligt.

Tijdens het salonbezoek is schade ontstaan aan persoonlijke items of kleding. Waar kan ik terecht en hoe wordt dit opgelost?

Vergoeding van items is mogelijk indien BrainWash kappers:

• Vast kan stellen dat de schade veroorzaakt is tijdens een bezoek aan onze salon;
• De waarde van het kledingstuk kan beoordelen aan de hand van de originele kassabon;
• De aankoopdatum van het kledingstuk kan beoordelen;
• In het bezit is van het item of kledingstuk.

Ik heb/wil haar extensions, kan ik bij jullie terecht om deze te laten zetten/knippen/kleuren?

Wij zijn niet gespecialiseerd in extensions en bieden deze dan ook niet aan. Knippen en kleuren van extensions is wel mogelijk, maar dit geschiedt altijd op jouw eigen risico.

Ik wil graag een permanent, bieden jullie deze behandeling aan?

Bij sommige BrainWash salons kun je terecht voor een permanent. Een permanent kost €72,50 inclusief voor- en nabehandeling, wassen, knippen en modelföhnen of watergolven. Voor meer informatie over deze behandeling kun je terecht in één van onderstaande salons:

Amersfoort Euterpeplein, Best, Barneveld, Cuijk, Dieren,Den Haag Waldeck, Den Haag Fahrenheit, Dongen, Doorn, Driebergen, Drunen, Eindhoven Kastelenplein, Eindhoven Franz Leharplein, Emmen Angelslo, Emmeloord, Enschede Wesselerbrink, Goirle, Groningen Paddepoel, Hengelo, Huissen, Middelharnis, Nijkerk, Nijmegen Molenpoort, Nijverdal, Oud- Beijerland, Oosterhout Arkendonk,
Panningen, Renkum, Roosendaal, Rotterdam Hoogstraat,  Steenbergen, Tilburg Bart van Peltplein, Tilburg Wagnerplein, Tilburg Westermarkt, Utrecht Overkapel, Veenendaal, Vught, Waalre, Waalwijk, Waddinxveen, Westervoort, Wierden, Zevenaar, Zoetermeer.

Hebben jullie een speciale prijs voor kinderen?

Bij ons betaalt iedereen dezelfde prijs voor een behandeling. We hebben daarom geen speciale prijs voor kinderen.

Zijn de prijzen van de behandelingen inclusief het gebruik van verzorging- en stylingproducten?

Ja, het gebruik van bijvoorbeeld shampoo, conditioner of styling spray is bij de prijzen inbegrepen.

Ik heb een product gekocht en wil deze graag ruilen/terugbrengen, kan dit?

Producten kunnen niet geruild worden bij BrainWash kappers. Dit heeft te maken met hygiëne. Wij kunnen namelijk niet controleren of het product al gebruikt is.

Klacht melden

BrainWash wil dat je blij wordt van je haar. We vertrouwen er op dat je onze salon verlaat met een frisse look en een lach op je gezicht. Het kan natuurlijk toch gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het je salon altijd weten, dan zoeken we naar een goede oplossing. Kom je er met je salon niet uit, vul dan het contactformulier in.