Donna Roelofsen


Hoi, wie ben je?
Mijn naam is Donna, ik ben 26 jaar en woon in Rotterdam, op 10 minuutjes fietsen vanaf het BrainWash hoofdkantoor!

Wat is je huidige functie en hoe ben je gestart bij BrainWash?
Ik ben de Communicatie Brand manager bij Provalliance, dat betekend dat ik verantwoordelijk ben voor alle offline marketing van BrainWash, Team Kappers en Cosmo Hairstyling. Begin November ben ik bij Provalliance gestart. Ik heb aan Academie Artemis gestudeerd en ben daarna bij het modemerk GARCIA aan de slag gegaan. Hier was ik verantwoordelijk voor de fotografie en het hele visuele stuk van het merk. Daarna heb ik een jaar bij een reclamebureau gewerkt als Projectmanager waar ik met veel verschillende merken gewerkt heb, van scholen tot fysiopraktijken. Na een tijdje ging ik de mode/beautywereld ontzettend missen en kwam ik al snel terecht bij Provalliance waar ik me meteen helemaal thuis voelde!

Wat houdt je functie in en hoe ziet jouw week er uit?
Als Communicatie Brand Manager ben ik verantwoordelijk voor de offline marketing van BrainWash, Team Kappers, Cosmo Hairstyling en Provalliance zelf. Van de POS materialen in de salons, campagnes, de huisstijlen tot de koffiebekertjes. Dit doe ik natuurlijk niet alleen, er is een heel marketingteam die mij hiermee helpt! Met deze werkzaamheden proberen we de salons zo goed mogelijk te supporten en de merken zo mooi mogelijk neer te zetten.

Wat is jouw ambitie en/of je droom binnen het kappersvak?
Mijn BrainWash-droom is ervoor zorgen dat iedereen het ludieke merk kent en het liefst bij ons naar de kapper gaat. Dit met behulp van mooie campagnes lijkt mij het allerleukst!

Wat vindt je leuk aan het kappersvak?
Naar de kapper gaan vind ik zelf één van de heerlijkste dingen die er zijn. Ergens knapper/stralender naar buiten lopen dan dat je binnenkwam is voor mij onbetaalbaar.

Wat vind je leuk aan BrainWash?
BrainWash is een kapper zoals er geen bestaat. Ludiek en laagdrempelig, een kapper voor iedereen. En o ja, de humor vind ik heerlijk.

Welke tips heb je voor (toekomstige) collega’s?
BrainWash is een bedrijf met oneindig veel mogelijkheden. Alles is bespreekbaar en je kunt volledig jezelf zijn. Op het moment dat je hier komt werken, kom je terecht in de BrainWash familie en wie wil dat nou niet! Moet je wel van een goede grap houden natuurlijk 😉.