We helpen je graag!

BrainWash salons zijn niet telefonisch bereikbaar. Zodat onze stylisten hun werk met volledige aandacht kunnen doen. Heb je specifieke vragen over een behandeling ga dan langs bij je Brainwash salon, hier zal een haarstylist je te woord staan. Voor algemene vragen raadpleeg de veelgestelde vragen hieronder:

  • Kan ik de salon telefonisch bereiken?

    Nee, onze salons zijn niet telefonisch bereikbaar, omdat je bij ons geen afspraak kunt maken. Wij vinden dat onze stylisten hun volledige aandacht op een knipbeurt moeten kunnen richten. Voor al je vragen over prijzen, behandelingen en acties, kun je terecht in één van onze salons.

  • Hoe vind ik het dichtstbijzijnde filiaal voor mij?

    Als je op onze website in de menubalk bovenin klikt op ‘salons’ kun je jouw woonplaats of postcode invoeren. Je krijgt dan direct te zien waar de dichtstbijzijnde BrainWash salon ligt.

  • Kan ik bij jullie ook een afspraak maken?

    Nee, je kunt bij ons geen afspraak maken. Dit is een onderdeel van ons concept, naar jouw kapper wanneer het jou uitkomt. Het kan voorkomen dat je even moet wachten, uiteraard onder het genot van een kop koffie of thee. Daarnaast hebben alle salons een leestafel vol inspiratie en gratis wifi.

  • Is er een specifieke stylist aanwezig?

    Dit wordt per salon geregeld en deze informatie is op het hoofdkantoor niet beschikbaar. De salons zijn helaas niet telefonisch bereikbaar, maar u kunt de salons altijd bezoeken en dit overleggen met de aanwezige stylisten.

BrainWash Kappers Hoofdkantoor

  • Adresgegevens

    Postbus 21779
    3001 AT Rotterdam
    Wij zijn telefonisch bereikbaar van:
    ma t/m vr van 08.30 tot 17.00 uur
    Algemene vragen: 085-070 69 02
    Klachten: 085-080 19 88