We helpen je graag!

Onze BrainWash salons zijn telefonisch bereikbaar, maar onze stylisten zijn vaak druk met het bedienen van onze klanten. Heb je specifieke vragen over een behandeling ga dan langs bij je Brainwash salon, hier zal een haarstylist je te woord staan. Voor algemene vragen raadpleeg de veelgestelde vragen hieronder:

  • Hoe wijzig ik mijn afspraak?

    Ga naar je e-mail bevestiging en wijzig de afspraak onderaan de mail.

  • Kan ik bij jullie ook een afspraak maken?

    Je kunt eenvoudig jouw afspraak maken door online in te checken op jouw moment. Zo hoef je nooit meer te wachten in de salon. Je kunt ook altijd even binnenlopen, vaak is er nog wel een plekkie vrij. We checken je dan ter plaatse in.

  • Hoe vind ik het dichtstbijzijnde filiaal voor mij?

    Als je op onze website in de menubalk bovenin klikt op ‘salons’ kun je jouw woonplaats of postcode invoeren. Je krijgt dan direct te zien waar de dichtstbijzijnde BrainWash salon ligt.

  • Is er een specifieke stylist aanwezig?

    Je kunt de salons altijd bezoeken en dit overleggen met de aanwezige stylisten. Daarnaast kun je op de salonpagina het telefoonnummer vinden van jouw salon en bellen voor meer informatie. Nog sneller is om online in te checken voor jouw afspraak. Hier kun je direct terugvinden wie er op jouw gewenste dag, beschikbaar is.

  • Kan ik de salon telefonisch bereiken?

    Ja, je kunt op de salonpagina het telefoonnummer vinden van jouw salon en bellen om een afspraak te maken. Nog sneller is om online een afspraak te maken. Dan zie je meteen wanneer je terecht kan. Omdat onze stylisten vaak druk zijn met het bedienen van onze klanten vragen we je al je vragen over prijzen, behandelingen en acties, bij aankomst in de salon te stellen.

BrainWash Kappers Hoofdkantoor

  • Adresgegevens

    Postbus 21779
    3001 AT Rotterdam
    Wij zijn per mail bereikbaar van:
    ma t/m vr van 08.30 tot 17.00 uur
    Vraag of klacht