Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen. We hebben dit voor het gemak onderverdeeld in verschillende onderwerpen. Kijk hieronder naar de veelgestelde vragen omtrent het Coronavirus en Club Brainwash. Onderaan hebben we de reguliere veelgestelde vragen verzameld. Staat je antwoord er niet tussen? Raadpleeg dan de algemene vragen pagina!
Coronavirus
Vragen met betrekking tot het coronavirus.
-
Wanneer gaan de salons weer open?
Onze BrainWash kapsalons sluiten in ieder geval vanaf 15 december 2020 tot en met 19 januari 2021 hun deuren. We hopen op 20 januari weer open te gaan, maar moeten uiteraard de berichtgeving vanuit de overheid ter zijner tijd afwachten.
-
Ik was ingecheckt voor een behandeling na 14 december, wordt deze automatisch geannuleerd?
Ja, alle check-ins vanaf 15 december zijn automatisch geannuleerd. Zodra we weer open mogen, zullen we contact opnemen om je opnieuw in te checken voor je behandeling op een moment dat jou goed uitkomt.
-
Kunnen jullie mij laten weten welke producten er in de salon voor mijn behandelingen worden gebruikt?
Helaas is dit niet mogelijk. Onze salons zijn tot nader order gesloten.
-
Is het mogelijk om bij jullie haarverf of een toner voor thuisgebruik te bestellen of af te halen, zodat ik zelf mijn eigen haar kan onderhouden/uitgroei bij kan werken?
Dit is helaas niet mogelijk. Onze salons zijn tot nader order gesloten en er is momenteel geen voorraad meer aanwezig. Wel kun in onze webshop jouw favoriete Matrix producten (verzorging en styling) voor thuis bestellen.
-
Is het mogelijk om mijn eigen kleurrecept te ontvangen zodat ik mijn haar thuis kan verven?
Als professioneel kappersbedrijf kunnen we helaas geen kleurrecepten met onze klanten delen. Onze stylisten zijn opgeleid om te werken met professionele haarverfproducten en getraind in kleurtechnieken om u het gewenste resultaat te kunnen bieden. We raden u af om zelf aan de slag te gaan met professionele producten om zo de gezondheid van uw haar te behouden en te voorkomen dat u niet het gewenste resultaat bereikt. Onze stylisten staan weer voor u klaar zodra onze salons weer open gaan.
Club BrainWash
Vragen met betrekking tot Club BrainWash
-
Wat is Club BrainWash?
Club BrainWash is het membership programma van BrainWash waarbij je punten spaart bij iedere besteding, die je kunt gebruiken voor korting op producten.
-
Zijn mijn punten onbeperkt geldig?
De punten vervallen automatisch wanneer je meer dan 12 maanden niet meer in de salon bent geweest voor een behandeling.
-
Hoe kan ik inzien hoeveel punten ik heb gespaard?
In jouw BrainWash salon kun je opvragen hoeveel punten je hebt gespaard.
-
Spaar ik ook punten als ik producten koop in de webshop?
Er kunnen geen Punten worden gespaard over producten die online gekocht zijn via https://shop.brainwash-kappers.nl/
-
Hoe kan ik mij uitschrijven voor Club BrainWash?
Je kunt je deelname aan Club BrainWash op elk moment beëindigen door je uit te schrijven voor Club BrainWash door middel van een schriftelijk verzoek hiervan.
Reeds gespaarde Punten komen te vervallen en je spaart geen Punten meer op jouw besteding. Ook ontvang je geen speciale member aanbiedingen of verjaardagscadeau.
Na beëindiging van je deelname aan Club BrainWash kan het account in de salon nog wel gewoon gebruikt worden voor het inboeken van behandelingen.
Reguliere veelgestelde vragen
-
Hoe vind ik het dichtstbijzijnde filiaal voor mij?
Als je op onze website in de menubalk bovenin klikt op ‘salons’ kun je jouw woonplaats of postcode invoeren. Je krijgt dan direct te zien waar de dichtstbijzijnde BrainWash salon ligt.
-
Ik wil alleen mijn pony laten bijknippen, wat kost dat?
Als je alleen je pony bij ons komt laten knippen rekenen we hier de vaste prijs van €5 voor.
-
Kan ik vaker geknipt of gekleurd worden door dezelfde haarstylist?
Natuurlijk kun je vragen naar je favoriete stylist bij een bezoek aan een BrainWash salon. Wij werken echter zonder afspraak, dus het kan voorkomen dat er een wachtrij is.
-
Tijdens het salonbezoek is schade ontstaan aan persoonlijke items of kleding. Waar kan ik terecht en hoe wordt dit opgelost?
Vergoeding van items is mogelijk indien BrainWash kappers:
- Vast kan stellen dat de schade veroorzaakt is tijdens een bezoek aan onze salon;
- De waarde van het kledingstuk kan beoordelen aan de hand van de originele kassabon;
- De aankoopdatum van het kledingstuk kan beoordelen;
- In het bezit is van het item of kledingstuk.
-
Ik wil haarextensions, kan ik bij jullie terecht om deze te laten zetten?
Wij zijn niet gespecialiseerd in extensions en bieden deze service dan ook niet aan.
-
Ik wil graag een permanent, bieden jullie deze behandeling aan?
Bij sommige BrainWash salons kun je terecht voor een permanent. Dit kost €59,90 voor kort haar, €79,90 voor half lang haar en €89,90 voor lang haar. Dit is inclusief voor- en nabehandeling, wassen, knippen en modelföhnen of watergolven. Voor meer informatie over deze behandeling kun je terecht in één van onderstaande salons:
Amersfoort Euterpeplein, Apeldoorn, Barneveld, Breda Haagse Beemden, Cuijk, Dieren, Den Haag Waldeck, Dongen, Doorn, Driebergen, Drunen, Eindhoven Kastelenplein, Eindhoven Franz Leharplein, Emmen Angelslo, Emmeloord, Enschede Wesselerbrink, Goirle, Hengelo, Huissen, Leidschendam, Maassluis, Middelburg, Middelharnis, Nijkerk, Nijmegen Molenpoort, Oud-Beijerland, Oosterhout Arkendonk, Pijnacker, Roosendaal, Rotterdam Hoogstraat, Rotterdam Ommoord, Steenbergen, Tilburg Bart van Peltplein, Tilburg Wagnerplein, Tilburg Westermarkt, Utrecht Lunetten, Utrecht Overkapel, Veenendaal, Vlaardingen de Loper, Vught, Waalre, Waalwijk, Waddinxveen, Westervoort, Wierden, Zevenaar, Zoetermeer. -
Hebben jullie een speciale prijs voor kinderen?
Ja, voor kinderen tot en met 12 jaar geldt de speciale prijs van €14,95 voor knippen, wassen, drogen. Voor kinderen van 13 jaar en ouder geldt de reguliere prijs van €19,95. Bij twijfel kunnen we om legitimatie vragen.
-
Zijn de prijzen van de behandelingen inclusief het gebruik van verzorging- en stylingproducten?
Voor wassen, knippen, drogen is het gebruik van shampoo inbegrepen. Wil jij je haar extra verzorgen? Kies dan voor conditioner van €1 of een verzorgend masker voor slechts €5. Bij onze styling behandelingen zijn de stylingproducten inbegrepen.
-
Ik heb een product gekocht en wil deze graag ruilen/terugbrengen, kan dit?
Producten kunnen niet geruild worden bij BrainWash kappers. Dit heeft te maken met hygiëne. Wij kunnen namelijk niet controleren of het product al gebruikt is.
-
Wat wordt er bedoeld met contouren?
Wanneer je een kort kapsel hebt (zowel mannen als vrouwen) waarbij gebruik wordt gemaakt van de tondeuse tot max 1 cm, kost het bijwerken €7,50. Wanneer de contourrand al langer dan 1 cm is uitgegroeid of er voor het bijwerken een schaar aan te pas komt (met uitzondering van de pony), geldt de prijs van een reguliere knipbehandeling.