Wat houdt de KOMMIE TERUG? actie precies in?
Sinds 11 mei zijn alle BrainWash salons weer geopend en zijn we superblij met alle klanten die weer bij ons in de kappersstoel zitten.
Alle klanten die tussen 11 mei en 14 juni bij ons langskomen voor een behandeling, bieden wij daarom een terugkomkorting aan! Lees op deze pagina de voorwaarden.
Hoe kan je van deze actie gebruik maken?
We bieden je de terugkomkorting tussen 11 mei en 14 juni aan per nieuwsbrief en/of middels een terugkomkaartje in de salon, na je bezoek. De korting kun je dan bij je volgende bezoek gebruiken, mits dit binnen 6 weken plaatsvindt.
Waarop krijg ik korting?
Je krijgt €2 korting op je volgende knipbehandeling.
Hoe lang loopt deze actie?
De Kommie terug?! korting is geldig tot uiterlijk 26 juli 2020 en maximaal 6 weken na je laatste bezoek aan onze salons sinds de heropening op 11 mei.
Dit betekent dat als je bijvoorbeeld meteen op 11 mei in de salon bent geweest, je voor 22 juni gebruik kan maken van de terugkomkorting. Heb jij op 12 juni pas je eerste afspraak staan, dan moet je voor 24 juli nog een keer terugkomen om van deze korting gebruik te maken.
Lukt het niet om binnen 6 weken terug te komen, dan vervalt de terugkomkorting.
Moet ik terugkomen bij dezelfde salon?
Nee, als je graag bij je volgende knipbehandeling naar een andere salon wilt, is dat geen probleem. We kunnen in het systeem zien wanneer je laatste bezoek was, dus als tussen 11 mei en 14 juni is geweest, kun je in de 6 weken daarna in iedere willekeurige BrainWash salon terugkomen en van deze korting gebruik maken.
Ik heb geen nieuwsbrief of terugkomkaartje ontvangen, kan ik toch gebruik maken van de actie?
Jazeker, als jij onverhoopt geen kaartje in de salon of nieuwsbrief hierover hebt ontvangen, maar wel tussen 11 mei en 14 juni een behandeling in de salon bent (geweest), kun je de korting gewoon krijgen als je volgende salonbezoek binnen 6 weken na dat bezoek plaatsvindt. Meld je wel meteen aan voor de nieuwsbrief zodat je in het vervolg geen actie mee misloopt!
Hoe weet de salon of ik in de afgelopen 6 weken ben geweest?
We hebben een klantensysteem waarin jouw bezoek wordt geregistreerd, om gebruik te maken van onze acties is het dan ook nodig dat we jouw gegevens registreren. Alleen dan kun je in aanmerking komen voor deze actie.
Is de actie ook geldig voor kinderen?
Jazeker, echter omdat we voor kinderen al een aangepast kniptarief hebben van €14,95, krijgen zij €1 korting met deze actie. Voor de rest zijn de voorwaarden hetzelfde.
Kan ik mijn korting aan iemand anders geven?
Nee, de korting is persoonsgebonden en is alleen geldig als we in het klantensysteem zien dat je inderdaad tussen 11 mei en 14 juni een behandeling hebt gehad in één van onze salons en binnen 6 weken weer bent terug gekomen.